Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Hemliga klubben januari 3, 2008

Filed under: ett kap - allvarligt!,inget särskilt,singelträsket — Christina @ 5:58 e m

Den är ju lite finurlig den där dejtingsidan när man ingen visar någon ett foto. Inte förrän man själv väljer att visa sin bild för den man vill visa den … liksom. Och innan man visar den är den jättesuddig. Lite spännande. Nästan så jag tar fram bilder jag är nyfiken på och photoshopar dom lite (vilket inte går kan jag upplysa om).

Och ingen heter något. Alla heter nummer- och bokstavskombinationer. Man döper själv sina kandidater och vad man döper dom till kan ingen se. Utom jag själv.

Nu har jag följande lilla lista:

  • Hästsvansen
  • Riskkapitalisten
  • Sexmånadersskvalpet
  • Snyggingen
  • The man from Östergötland

Hästsvansen och jag fick fyra likadana frågor med fyra svarsalternativ till varje och vi svarade precis samma sak på alla frågor. Då sa han att han ville bjuda ut mig. Inte utan bild sa jag.

Snyggingen heter ju så för att han har visat sin bild. Han är den jag mailar mest med. Husdjur: häst.

Det gillar jag.

 

4 Responses to “Hemliga klubben”

  1. Lotta Says:

    Coolt! Har fått kontakt med en sååå mysig man… Kan man bli förälskad i en röst? En bild? En text? Håller tummarna för dig vännen! 🙂

  2. Tant Rasch Says:

    Det börjar arta sig! Eller? 😉

  3. Rosa Says:

    Men, SLUUUUTA!
    Lägg dejtingsajtspengarna i baren på nåt nice hak istället. Öga mot öga. Sluta hänga hemma framför datorn.

  4. ms40plus Says:

    Lotta: Kör 😀 Det kan man visst!

    Tant Rasch: Majbe 😉

    Rosa: Jag veeeet. Jag loooovar att jag nu bara ska hänga med tills abonnemangstiden är slutt. Promis. Och faktiskt … nyss hemkommen från två (!) caféer och igår åt jag middag själv på haket här nere. Faktiskt 😛


Kommentera

