Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Tveksamt januari 3, 2008

Filed under: ett kap - allvarligt!,singelträsket — Christina @ 8:52 f m

Den s.k. riskkapitalisten har inte varit inloggad sedan den 29 dec, alltså har han inte sett vem jag är. Tror jag.

Han hinner nog inte logga in för han har säkert jättemycket att göra med alla sina risker och sitt kapital.

Idag fick jag ett meddelande från en man som vetenskapen säger passar mig till 91%. Nice.

Han skriver att han fortfarande är gift men separerad. Han ligger i betänketids-skvalpet på 6 månader men menar att han är ”känslomässigt klar” med sitt ex.

Kan man bli det på mindre än 6 månader?

 

6 Responses to “Tveksamt”

  1. smyg Says:

    Svar ja: det tar många lång tid att få tummen ur och faktiskt bryta upp ur det där förhållandet som varit dött så länge. Känslomässigt kan de ha varit klara länge.

    ”Kan”, sa jag.

    😉

  2. Greenchili Says:

    Ja, det beror som smyg säger på hur länge de har väntat innan separationen blivit ett faktum. Jag var känslomässigt klar innan jag separerade från mitt ex. Du får väl känna dig för lite 🙂

  3. Annica Says:

    Sånt där är svårt att veta, var försiktig är väl mitt råd, låter lite föör snabbt? Lycka till!

  4. L8 Says:

    Jo, det kan man nog vara. Känslomässigt klar alltså. Är nog väldig skillnad om man blivit lämnad eller lämnat. Eller helt enkelt varit överens om att nu var detta över.

    Sedan är det väl så att män är snabba i mycket. Inte minst i detta att leta upp något nytt…

  5. ms40plus Says:

    smyg: Hmmmm …. för mig lät det som en fantasi … men jag fattar.

    Greenchili: Maybe 😉

    Annica: Javisst lät det lite väl hastigt ..?

    L8: Ja och om vem som lämnade vad vet jag ju inget. Jag får kolla lite mer …

  6. Greenchili Says:

    Betänketid om 6 månader får man bara ifall a) man har ungar under 16 år eller b) endast den ene vill skiljas. Bra att tänka på.


Kommentera

