Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

en repris till januari 5, 2008

Filed under: inget särskilt,mindre smart,singelträsket,Uncategorized — Christina @ 7:10 e m

Mellan mig och en kille visades makalösa 91% matchning. Så hög procent att vi knappt behövde träffas.

Så skickade jag min bild och idag kom bild från honom. Med meddelande.

När jag och han träffades för ett år sedan var det väl lite trevligt. Absolut.

När jag kom hem låg ett mail i min inkorg där han bad mig svara på några frågor … bland annat frågan om hur jag hade tänkt att avsätta tid för att umgås med honom eftersom jag arbetade med eget företag och hade två barn … och frågan om hur jag såg på äktenskap vs samboförhållande samt frågan om vilka brister jag ansåg att jag hade och vad jag hade tänkt göra åt dom.

Det mailet svarade jag på. Artigt och trevligt skrev jag att vi låter det stanna där. Tack för vinet, verkligen. Men nej tack till någon mer kontakt. Good luck med allt.

91% matchningspoäng.

Jovisst. Tjena.

 

4 Responses to “en repris till”

  1. Tricky Says:

    Usch och fy….trist typ du. Glad att du slapp undan en sån fascisttyp.

  2. Lotta Says:

    Gud! Kontrollfreaks är skitläskiga!

  3. Tant Rasch Says:

    Ha ha ha.

    Jag tror att folk blir oerhört blasé efter en tid på datecommunitys, men istället för att inse att även de själva har passerat bäst-före datum börjar de desperat speedejta på sitt eget vis. Precis som din 91% match. *flinar glatt*


Kommentera

