Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

förlåt … men jag skrattar fortfarande januari 7, 2008

Filed under: inget särskilt,singelträsket — Christina @ 6:54 e m

Meddelande nr 2. Alldeles färskt. Och nästan roligare.

du är en ängel, men de är ganska vanliga. de finns där man minst anar det. men när jag ser dig ser jag en fridlyst blåsippa, vilken alla vill ta i sin hand, vilket är en omöjlighet då den bara tillhör den ende, nämligen gud själv. gör dig till människa så du blir tillgänglig åtminstone för mig. gud, vad du var/är vacker, jag kan inte se på en kvinna i fortsättningen utan att jämföra med dig. alltså är jag förlorad. jag måste få träffa dig någon gång. en fridlyst blåsippa. att få smeka en fridlyst blåsippa, som har fått sitt liv genom stjärnan som gör att vi alla finns till. men du finns till mer än någon annan.

xxx

 

12 Responses to “förlåt … men jag skrattar fortfarande”

  1. Lotta Says:

    Undrar om det är en bror till mannen som skrev till mig. Eller om de tar samma piller… 😉 Är det här vad som finns över till oss? HJÄLP!

  2. Rosa Says:

    Aaaaaalltså. Låt pengarna brinna inne. Avregga dig bums!!!

  3. ms40plus Says:

    Lotta: Men tänk om det är samma!!! Herregud … säg inte så där … att det här är vad som finns över till oss. Då hänger jag mig i bredbandet.

    Rosa: Ja … faktiskt. Det börjar bli lite åt det hållet 😛

  4. Tricky Says:

    Trust me, det finns bättre !!

  5. Ankan Says:

    hahaha detta var ÄNNU roligare än hinden. Du är minsann ingen dussinvara för du är en…. en… eh… fridlyst blåsippa *skrattar så jag nästan välter*
    Och vad hade han käkat innan han skrev detta då…. vallmofrön eller??

  6. Tebasile Says:

    uh, jag tycker killen är läskig. jätteläskig faktiskt!! Men så har jag ju haft ett ex klängande på mig ett år men liknande kärleksmail (ok, inte SÅ sjuka, men sjuka så det räcker) och är kanske lite känslig för sådant…

  7. Monica Says:

    men för fan ms40 du leker med elden,
    fan dumpa denna netdatingen nuuuuuuuuuuuuuuuu!
    Gå på krogen istället, gå ut några kvällar i veckan istället gå på gondolen gå vart fan som helst ,men inte inn på netet!!!!!
    Jag tror det ( läs ; jag vet) kommer ge dig mer än va denna net datingen kan ge dig, ja i versta fall kan det ju bli ett självmord och det vill vi inte !!! va då hänga dig i bredbandet hahahah ska jag reservera en plass hos oss till dig eller ?
    blomsterspråket =
    Blåsippa = Jag börjar känna kärlekens vår i mitt hjärta
    *asg* nää inte kul, skerpning, på dig!!!!!

  8. ms40plus Says:

    Tricky: Ja det hoppas jag haha!

    Ankan: Hahaha!! Vallmofrön eller något annat som har med svamp och ångor och rök att göra kanske 😛

    Tebasile: Usch. Det lät inge kul … vad glad jag blir att ”se” dig! Har undrat om du vandrat vilse bland alptopparna …

    Monica: Hahahaha! Jag lovar att skärpa mig. Till dig och Rosa: Jag avreggade mig från EN sajt igår. Nu är jag bara kvar på två …

  9. Karin Says:

    ”Fridlysta blommor tillhör gud och har fått sitt liv genom stjärnan.” Vilken insiktsfull man!

  10. ms40plus Says:

    Karin: Jag VET haha!

  11. Tant Rasch Says:

    Rosor äro röda
    violer äro blå
    kan jag få sätta på
    …eller hur det nu var 😉

    Jag tror att en del män har fått för sig att kvinnor i gemen är förtjusta i skitdålig vers. Eller så tror de helt uppriktigt att de är poeter eftersom de använder ord av den här typen som de tydligen förknippar med diktande.
    Snart börjar de väl skicka dig bokmärkesänglar. *fnissar glatt*

  12. Inna Says:

    lol
    Jag undrar vilken värld han lever i 🙂


Kommentera

