Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Högt pris på det huvudet … januari 9, 2008

Filed under: inget särskilt — Christina @ 1:21 e m

I mitt jobb bokar jag föreläsare.

Mannen som har ett namn jag inte kan skriva ut här men som ska börja en egen tv-show i den kanalen som heter fyran nu på söndag kl. 20.30 heter inte knäck i efternamn.

Han ska ha 90 000:- för att tala i en timme.

Kan en karl vara värd så mycket?

Är han singel?

 

4 Responses to “Högt pris på det huvudet …”

  1. eh – 90 000? Jag skulle nöja mig med nio 🙂

  2. Isabelle Says:

    Då hoppas jag innerligt att han är bättre föreläsare än han är intervjuare för programmet sög.

  3. Lotta Says:

    Undrar vad man har att säga som kan vara värt den summan…

  4. saravillfara Says:

    Smart tänkt där. Du måste genast kolla upp civilståndet!
    Om jag inte sagt det redan… Ha en god fortsättning på det nya året – jag vet, jag har som vanligt varit lite usel på att kommentera. Kram!


Kommentera

