Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Stapplande första möte januari 10, 2008

Filed under: ett kap - allvarligt!,inget särskilt,singelträsket — Christina @ 9:22 e m

Imorgon ska jag fika med en man på kryckor.

48 år, egen företagare, 3 barn och häst som husdjur.

Och vetenskapen säger då detta: Ditt matchningsresultat med xxxxx är så enastående och lovande att du absolut ska ta kontakt. Grundstrukturen hos era personligheter, era önskemål och vanor passar fantastiskt bra ihop. Ni kommer att trivas väldigt bra tillsammans. Dessutom har ni många gemensamma intressen vilket är ett stort plus. Vill ni spendera fritiden ihop kommer ni garanterat att ha roligt. Helt enkelt – ni är som klippta och skurna för varandra!

Vi har mailat fram och tillbaka i över en vecka. Inte en enda gång har jag frågat vad han jobbar med. Och jag har inte fått frågan från honom heller. Jag kom på det idag.

Nyopererad på kryckor, klädd i jeans. Och på de två bilder jag sett ser han oförskämt bra ut. Oförskämt.

 

6 Responses to “Stapplande första möte”

  1. Tricky Says:

    Håller tummarna för att kemin finns där också då !!

  2. Tebasile Says:

    Japp, här ska det klämmas tummar imorgon!!

    Och ja, jag lever… knappt 2 månader kvar till flytt till Geneve för att jobba 12månader på CERN, med B går det så bra det kan gå när man är 50mil ifrån varandra. Liten ful-update i dina kommentarer, hoppas du ursäktar 🙂

  3. Smyg Says:

    Ha-ha, vilken match(ning). Och 48 är en lysande ålder på en man. Jag vet, för jag var det i fjol!

  4. L8 Says:

    Jaha, då är det bara att önska lycka till!

    Tänk, det kanske är NU det händer. Sploschpangbang – du vet!

  5. Lotta Says:

    Härligt! Ser fram emot fler uppdateringar att snaska i mig! 😀

  6. ms40plus Says:

    Tricky: Ja haha! Det var ju den lilla detaljen också 🙂

    Tebasile: Men oj! Tack för uppdateringen som du gärna får lämna här för då vet jag att du inte gått vilse i alperna!

    Smyg: *L* … bra … då kan jag pricka av det 😉

    L8: Sploschpangbang. I hope 😉

    Lotta: Kommer kommer kommer 😉


Kommentera

