Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

sorry George januari 12, 2008

Filed under: ett kap - allvarligt!,inget särskilt,singelträsket — Christina @ 7:43 e m

Jag måste nog lämna George Clooney.

För nu när jag tittat på ”Stjärnorna på slottet” så är jag kär i Peter.

Stormare.

Peter Stormare.

Kom hit och ta mig till havet. Eller till Hollywood.

Det går bra.

 

8 Responses to “sorry George”

  1. Pia Says:

    Då är vi två..

  2. Elin Says:

    åh. tänkte detsamma när jag såg det nyss…lite för gammal bara 🙂

  3. Tricky Says:

    åhh nej jag visste att jag inte skulle ha missat kvällens avsnitt, men man kan ju inte få allt och jag var lite upptagen med att superdupersnabbstäda eftersom jag galet nog hade bjudit hem nån på kvällsfika…..lördagskvällsfika….hmm

  4. Pia Says:

    Dessvärre tror jag inte att han är ”en kvinnas man”.. Han vill ha många han, tror jag.. Hamnade vid samma bardisk, och han flirtade järnet med min väninna, och signalerade inte direkt att han var en upptagen man.. det var hon som stod för den delen ”minnet av att han har en fru hemma”..Nåväl, himla mycket Man…på många sätt…

  5. ms40plus Says:

    Elin: *L* … inte för mig 😉

    Monica: Ställ dig i kö honey … hahaha 😀

    Pia: VILKEN BARDISK??? VAR VAR VAR VAR??? Jag vill bli flirtad järnet med!! … en kvinnas man … näe … kan tänka mig det … men bara en flirt … snälla … 😉

    Tricky: Mäh?! Vad är väl en lördagskvällsfika (dejt månne?) mot att få se mr Stormare?! PRECIS så rak och ödmjuk och med den självinsikten och den självironin och den befrielsen från vad andra tycker och tänker … just så vill jag att min man ska vara. Men du … det går i repris. Se det då. Men kom ihåg att Stormare är upptagen 😉

  6. Pia Says:

    Faktiskt på Karlsson & Co.. Döm om min förvåning..men Stormare var där..en torsdagkväll/natt..

  7. ms40plus Says:

    Pia: Raggarstället no 1 är det väl? Får ta mig dit med tält och sovsäck. Kanske han dyker upp. Desperat? Verkligen inte … hahaha!


Kommentera

