Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

det var sista chansen januari 13, 2008

Filed under: inget särskilt,mindre smart,singelträsket — Christina @ 9:54 f m

Nu gick tåget. Visserligen är du himla trevlig och dina ögon kan jag drunkna men du är uppenbarligen inte intresserad. Tror jag. Om du är det så borde du ha gjort något vid det här laget och till exempel imorse när vi sågs på fiket för jag har träffat dig fyra gånger nu och du pratar och ler så varmt och tittar på mig så länge med dom där ögonen som jag plaskar runt i för att jag nästan drunknar men nu gick tåget. Snacka om att missa ett kap.

Basattduvet.

 

11 Responses to “det var sista chansen”

  1. Tebasile Says:

    Men – kanske han sitter och bloggar ngt liknande i grannskapet…. Varför tar inte du första steget eller har jag missat någon detalj?

  2. Tricky Says:

    Men alltså var han inte lite kort…*L*, eller minns jag fel ?
    Kort går bort, det vet vi ju !

  3. ms40plus Says:

    tebasile: *L* … men jag har ju stått och pratat med honom, tagit på honom, lagt handen på hans arm och så … jaduvet … och jag har stått intill där han jobbar och tagit en öl och han har när som helst kunnat komma och prata … men näe. Och förresten vet jag inte ens om han är singel. Ingen ring (och han har sååå fina händer 😛 ) men det behöver man ju inte ha bara för att man liksom är med nån. Så jag får väl luska lite. Eller inte. Får se.

  4. ms40plus Says:

    Tricky: Haha! Jooo … men ögonen … dom ögonen …

  5. Tebasile Says:

    Jag tycker du skall luska lite… Eller varför inte gå rakt på sak?

    ”du, jag tycker du är himla trevlig, känner du för att ta en öl med mig ikväll?”
    Hans svar är säkert: ”men det låter bra, ska vi säga vid sju?”

    go girl!!

    ps
    har faktiskt uppdaterat lite på min blogg, ifall du skulle ha vägarna förbi 🙂 känns bra, hoppas jag fortsätter med det denna gången! 😛

  6. Greenchili Says:

    Jamenasså, man kan inte ge män VINKAR. Vet du inte det vid detta laget? Du måste skriva saker i feta bokstäver, väääldigt t y d l i g t. Skicka in i tre exemplar. Annars fattar de ingenting alls! 😉

  7. ms40plus Says:

    Tebasile: Förstår du vad du säger nu? Förstår du hur svårt, för att inte säga omöjligt, det är för en person som inte har dejtat frekvent och mycket och ofta på 20 år att vara rakt på sak? Men jeeeez jag blir ju svettig bara av att ge vinkar!

    Greenchili: Först – se ovan.
    Second … *asg* … jag har glömt bort det också 😛 *startar printern nu och laddar med papper*

  8. Tebasile Says:

    blunda och hoppa! Vad har du att förlora? Och ja, jag förstår att det är läskigt, men tänk vad fruktansvärt stolt du kommer att vara efteråt (oavsett om det nu blir en öl eller ej!)

  9. Y Says:

    Ja! Bjud ut honom! Jag förutsätter benhårt att han säger ja tack och rodnar:)

    Lycka till

  10. ms40plus Says:

    Men hallå! Nu är det för många modiga kvinnor på min blogg 😛 Jag vet ju inte ens om han är singel! Hur gör man då??

  11. […] Men inte att jag vågar fråga honom. […]


Kommentera

