Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Vilse på mitt fik januari 20, 2008

Filed under: inget särskilt,singelträsket — Christina @ 11:57 f m

Det var med nöd och näppe jag njöt på fiket imorse.

Allra först springer jag på mannen jag absolut inte vill springa på. Ännu mindre ta på.

Sedan kommer mannen som i mina yngre år la grunden för en ständig mardröm och sätter sig intill. Och han såg inte fräsch ut. Någonstans.

 

5 Responses to “Vilse på mitt fik”

  1. Tebasile Says:

    ingenstans får man vara ifred! attans. och ingen man med ögon med drukningsrisk som kompensation?

  2. Monica Says:

    *stakkars vilken mardröm,dag!

  3. Tant Rasch Says:

    Hm, du borde kanske skaffa dig mer framtidskunskap 😉

    Så här till exempel; min kompis spådde mig en kväll att jag kommer att träffa en man som är mörk, lite rund men tråkig. Och sen analyserar jag sönder vår blivande framtid innan vi ens kommit igång av ren leda.

    Jag gillade inte den spådomen och krävde en ny man och hon lovade att det kommer att dyka upp en långtradarchaffis eller om det var en taxichaufför eller i varje fall nån som transporterar grejer i sin bil som yrke, vi kommer att träffas i ett väntrum eller nåt och vi kommer ha ett fantastiskt sexliv.

  4. Greenchili Says:

    Men uärk. Har vi inte beställt deras sällskap göre de sig icke besvär att komma till våra fik! Varför är det så svårt för dem att förstå?!

    (Tant Rasch: hehe, fantastiskt sexliv med en långtradarchaufför? hahaha förlåt men jag har andra erfarenheter på området :P)

  5. Annica Says:

    Kikar in och uppdaterar mig lite, var länge sedan jag använde den här bloggen.


Kommentera

