Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Strålande januari 27, 2008

Filed under: Uncategorized — Christina @ 2:19 e m

Med solen i ansiktet idag. Och med lite vårkläder på … bara för att jag saknat dom så.

Fyra killar krockar med mig i entrén till min galleria, stannar upp och säger hej alla fyra på samma gång … och säger när dom går vidare: ”nu jävlar är det vår för nu kommer alla snygga tjejer ut” 

Tack guys. Jag behövde den idag 🙂 

 

4 Responses to “Strålande”

  1. Lotta Says:

    Gud så underbart! 😀

  2. L8 Says:

    Det är sådant man behöver höra ibland.

    Nä!! Ofta!!!

    (Fast tyvärr är nog den tiden ute för mig vid det här laget…)

  3. Greenchili Says:

    Visst blir man glad när någon äntligen råkar säga sanningen så att man hör den 😉

    Kram från Chilin


Kommentera

