Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Tie me down februari 7, 2008

Filed under: singelträsket — Christina @ 9:30 e m
Tags: , ,

Tänk att jag måste försöka klara mig utan sådana här meddelanden nu. Hur ska det gå ? 

Jag kommer att vakna mitt i natten och skrika rakt ut av förtvivlan.

”HELVETE,SYND ATT JAG ÄR FÖR GAMMAL,ANNARS PERFEKT MATCHPOINT,ÖNSKAR DIG,GOOD LUCK,INSER MIN BEGRÄNSNING,HA DET” // DET TYCKTE INTE JAG VAR SÅ SYND. 

”Att möta en vardags poet
är inte helt fel
gör gärna det för min del
du skriver på ett sätt så lockande
att svara känns pockande…
Livet är rimlikt och är rimligt, att
upptäcka ur andras ögon
gärna dina
mvh G”
  // … eh? Alltså. Tror ni killar att vi faller för sånt där? Allvarligt?

”Tyvärr jag e för gammal 4 dig. ler” // Japp det är du.

Sicken intressant profil! Min bild finns i profilen xxxx. Vore supertrevligt att ha kontakt. Du kan kontakta mig via msn|e-post xxxx@hotmail.com eller via tel|sms xxxx-xxxxx
Ta hand om Dig!
Lollo //
Detsamma honey. Men tjejer är ju inte min grej dåra. Så jag hör nog inte av mig.

jag är en generös gentleman söker tjej/qvinna som vill bli bortskämd….. maila mig för mer info. // Kära gentleman. Du kan om du vill skänka pengarna direkt till mig så sparar vi både din och min tid. Mitt kontonummer är 8327 8776 76 455-2

Singeldejtingträskabonnemang 2 av 3 är utgånget.

Och världen blir sig aldrig mer lik.

 

4 Responses to “Tie me down”

  1. Raggoparden Says:

    Ta en paus bara, kanske? jag brukar ge mej en månad, har jag inte fått napp före dess lackar jag ur. Men två ex har jag träffat via nätet (en chat, en på mp) 4 år med den första, 1 1/2 med den andra..och nu är det tredje gången gillt, denna hade full pott på min nya extremt högt ställda kravlista!
    Så go fot it, tänk på att du är värd det bästa, inga tveksamheter, inte ”intelistor”…

  2. Greenchili Says:

    Hehe ja, det finns folk av alla sorter *ler*. Egentligen är det synd att så många är värdelösa på denna sortens kommunikation. Minns själv hur enfaldiga mina meddelanden kunde låta i mina egna öron på den tid då jag höll på med internetdejtingträsket. Det är alltför lätt, särskilt om man redan halft gett upp hoppet, att göra sig till för att sticka ut ur mängden och förhoppningsvis ha en chans till kontakt. Låt oss hoppas att dessa stackare nu äntligen lärt sig något, och önska dem bättre lycka nästa gång!

  3. Tricky Says:

    Sen finns dom som är fenomenala på den sortens kommunikation men som inte funkar lika bra i verkligheten.

  4. ms40plus Says:

    Raggoparden: Å du är bäst på att peppa 😀

    Greenchili: Jag kan köpa det. Har nog inte varit helt rolig i mina kommentarer ibland heller …

    Tricky: Hahaha! Å vad jag anar saker mellan raderna där …


Kommentera

