Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Molto bene februari 8, 2008

Filed under: inget särskilt,singelträsket,utsläppt — Christina @ 7:49 e m

10 tjejer och 2 killar varav den ena såg ut som en sådan jag skulle skrika högt för om jag träffade i en park utan belysning.

Otroliga fantastiska läraren var garanterat bög och roligare än de flesta jag mött.

Italienska för oss singlar 35+ började ikväll. Och det var så attans trevligt.

Buonasera, mi chiamo vadsomhelst come stai?

Sto bene, grazie, e tu?

Molto bene grazie.

Joråsatt.

Nu snackar man flytande.

 

6 Responses to “Molto bene”

  1. Tebasile Says:

    Attans, nu skulle jag skriva ngt snyggt på italienska – och så poppar det bara upp en massa franska :-/

    Härligt att kursen är rolig och att kurskamraterna är trevliga!! (och jag är lite avundsjuk att du lär dig det vackra språket nu!)

  2. ms40plus Says:

    tebasile: *L* … jag kan ge dig en kurs sen haha! Så kan du lära mig franska 😀

  3. Tebasile Says:

    Låter som en bra idé!!

  4. Lox Says:

    Hahaha, låter fantastiskt.

    Du, han som du vågade flirta med. More info please. 😉

  5. Greenchili Says:

    Jag kan alltid byta in min gamla dammiga skolspanska. Intresserad, någon? 😛

  6. ms40plus Says:

    LoX: Haha! Jag har inte sett mannen på ett tag nu … och inte har jag varit på hans krog heller 😛

    Greenchili: Japp. Det går bra! Bytt bytt så kan vi terrorisera två länder med stappligt språk haha!


Kommentera

