Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Det är nästan så mamma-hjärtat börjar klappa … februari 11, 2008

Filed under: singelträsket — Christina @ 7:17 e m

När jag får en flirt som ser ut så här:

Om mig själv: Hej alla!! Är ny men hoppas träffa en trevlig kvinna. Jag är en snäll kille på 27 år.

Om den jag söker: Hoppas hon är trevlig och snäll.

 

10 Responses to “Det är nästan så mamma-hjärtat börjar klappa …”

  1. Tricky Says:

    Ja och sen har de sååå svårt att förstå att vi inte vill träffa dem.
    Men jag vill inte dejta nån som ser ut som dotterns kompisar, de är ju barn i mina ögon, helt ointressant ur väldigt många aspekter, behöver inte vara så detaljerad här då….men tror du fattar.
    Var kommer alla 27-åringarsomvillträffakvinnoröver40 ifrån ?
    Och varför kan man fråga sig.
    Trendigt eller nåt slags revolt mot alla krav ?

  2. Raggoparden Says:

    Men hörrni, testa en gång vetja, så har ni ju facit sen 😉 och a´propos ingenting har jag del fem av dejtingtispen uppe nu, kom och bidra med ngt? 🙂

  3. Tricky Says:

    Raggoparden; här fälls inga otestade omdömen kan jag lova…*L*

  4. Raggoparden Says:

    Tricky, Ja men då har du ju facit, delge oss! varför vill de träffa oss egentligen? 😉 (som om jag inte visste)

  5. Greenchili Says:

    Naaaw, gulle 🙂 Vore jag inte upptagen skulle jag genast ta hand om problemet åt er *fniss*

  6. Inna Says:

    Att var ihop med en yngre man är ganska charmigt och smickrande i början. Innan du upptäcker att han bara vill ha en ny mamma som städar, lagar mat och pysslar om honom….

  7. Raggoparden Says:

    Vem pratar om att vara ihop? 🙂

  8. Tricky Says:

    Exakt, vem pratar om att vara ihop, så onödigt liksom.
    Hoppet till just 27 är för mig ….hmm rätt långt, vi kan nöja oss med att konstatera att jag rent hypotetiskt faktiskt skulle kunna ha en son i den åldern.
    Facit ?
    Hmm vet inte vad jag ska säga, inte har jag nåt svar på varför eftersom jag bokstavligen snubblade ner i den sängen…har inte lyckats skriva om det än men det kanske kommer.
    Utvärdering ?
    Helt ok….hahaha.

  9. ms40plus Says:

    Men hörrni alla brudar … vad ÄR detta?! Det är ett par (nej tre!) som kan tänka sig en kille som ligger bra mycket lägre i åldern. Vetef*. Tror faktiskt inte det. Alls. Att jag vill.
    Näe.
    … måste tänka …
    … hmmm …
    nix.
    Inte.

    … men å andra sidan har jag aldrig provat 😛

  10. Tricky Says:

    Det känns ju lite som att man kan babbla hejvilt på någon annans blogg….*S*


Kommentera

