Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Skräpning februari 11, 2008

Filed under: mindre smart,singelträsket — Christina @ 7:20 f m

Ska det vara så svårt att för en man som är fyllda 40 år stvava satva sttava stavva stava rätt?!

Och varför varför kan jag inte bara ha överseende med det och tycka det är gulligt istället för att konstatera att han absolut inte är mannen i mitt liv?

Och egen företagare är han också.

SKRÄP SKÄRP dig.

 

15 Responses to “Skräpning”

  1. Tebasile Says:

    Om han inte bryr sig om vad/hur han skriver till dig när han är på jakt – hur omtänksam kan han vara när han har fått hem sitt byte ?!?! Nehej, jag tycker du gör helt rätt!!

    Och egna företagare – kan de vara annat än egoistiska?! 😉

  2. Raggoparden Says:

    Helt rätt.. när de rosa glasögonen tagits av skall han fortfarande hålla måttet! 🙂

  3. ms40plus Says:

    Greenchili: Nu sitter ms40plus och skäms. Självklart. Usch vilken hemsk människa jag är. Tänk om det är så … förlåt kära egen företagare …

    Tebasile: Hahaha! Men tänk om han har dyslexi!! I så fall är det ju hemskt … och hörrududu … jag är ju egen företagare jag också haha!

    Raggoparden: Absolut 🙂 Det ”roliga” i detta var att han skickade en liten ”quiz” genom den där sajten … (som man kan göra för att se hur lika man svarar … ååå så roligt – inte) och en fråga i quizen var ungefär: ”Om du får ett meddelande som är felstavat från en annan medlem vad tycker du då? … 1. gulligt, 2. hemskt 3. … osv.
    Vad jag svarade när det kom med så mycket felstavningar??? Alternativet ”Jag bryr mig inte.” …. så ljög jag också 😛

  4. Tricky Says:

    Det är rätt så knepigt det där och nog finns det anledning att reflektera över hur förutsättningarna ändrats.
    Min första ”riktiga” OCH superfina pojkvän hade dyslexi, han skulle inte ha gjort sig på en dejtingsajt kan jag säga men han var både oerhört intelligent och trevlig.
    Han gjorde sedermera värsta superkarriären och senast jag kollade inkomsten (ja ni vet innan de tog bort det på Ratsit) så tjänade han åtskilliga miljoner om året. Jag menar inte att pengar är så viktigt utan mer att han lyckats väldigt väl i livet TROTS att han inte kan stava.
    Men jag håller med, jag kan inte heller fastna för killar som inte kan stava, eller ja skriva överhuvudtaget.
    Men nog kan man fundera lite.

  5. ms40plus Says:

    Tricky: Jag håller med dig. Det var korkat av mig att skriva så där … för inte har jag någonting ”emot” människor med andra förutsättningar än vad jag har. I det området. Så jag funderar. Och skäms väldigt mycket.

  6. Tebasile Says:

    haha, jag hoppas allt du är egenföretagare och inte egen företagare 😉

    Om han nu har dyslexi tar jag tillbaka allt och tycker det är modigt att han skriver trots svårigheter!!

  7. Tricky Says:

    Nej ms40plus, inte korkat, mycket mänskligt och spontant och jag funkar precis likadant fast det sitter en liten tagg i bakhuvudet som viskar ” B, B , B , B…..”

  8. Monica Says:

    TÄNK OM HAN ÄR NORSK!!! OCH SKRIVER LITE FÖR FORT???

  9. Greenchili Says:

    Det är ju inte helt säkert att han har dyslexi, bara en möjlighet.
    Alltid lättare att komma på sådant om man har folk i sin närhet som lider av det. Inte behöver du skämmas 🙂

  10. ms40plus Says:

    Tebasile: Men va va va? Skillnaden är vaddå? Alltså. Jag har ett eget företag. Vad är jag dåra? Och jag gör som du … tar tillbaka allt om det är så.

    Tricky: Hihihi 🙂 Jamen vad äääär det med oss haha!

    Monica: JAMENHERREGUDFÖRLÅTTÄNKOMDETÄRSÅ!!! Allvarligt. TÄNK om det är så. Snälla Monica. Förlåååt.

    Greenchili: Jamen det var korkat SÅÅÅ korkat av mig att skriva så där för det var precis så som jag tycker jättmycket illa om hos andra … att utgå från ngt utan att veta. Skitstövel var jag. OCh jag skäms i alla fall. För man ska aldrig utgå från ngt utan att först vara säker på allt. Innan man ”dömer” …

  11. Monica Says:

    okejdårraduärursäktad

  12. Raggoparden Says:

    Hm, jag undrar vilka sajter du vart rehggad på? Mysko system, inget jag stött på *nyfiken min* 😉

  13. Raggoparden Says:

    snyggt stavfel va? Jag skyller på tagnetbrodet..

  14. ms40plus Says:

    Monica: Å tack 😛

    Raggoparden: Haha! Detskullerubragärnaviljavetava?!


Kommentera

