Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Insidertips till en man februari 12, 2008

Filed under: inget särskilt — Christina @ 4:39 e m

Om du vill ge mig en komplimang för något jag gör … säg ALDRIG aldrig någonsin:

”Höhöhöhö … kvinnor kan ju!”

Aldrig.

 

4 Responses to “Insidertips till en man”

  1. Tebasile Says:

    äh just det ja…. hade du inte en kofot (eller liknande ”manligt” lämpligt verktyg) att drämma över huvudet på människan?! 😛

  2. Greenchili Says:

    Nja. I undantagsfall kan sådan kommentar tillåtas. Efter tjugoårig vänskap. I andra fall röstar jag på Trickys förslag, kofot!

  3. Inna Says:

    Det är såna kommentarer som får mig att dra på långa, tjocka röda strumpor….

  4. ms40plus Says:

    Tebasile: En kniv kan gå bra också va?

    Greenchili: Nix. Inte för mig. I undantagsfall.
    I undantagsfall kan jag dock slå försiktigt med en kofot. Möjligen.

    Inna: Jag VET haha!


Kommentera

