Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Kärleksombudsmannen? februari 14, 2008

Filed under: inget särskilt — Christina @ 5:29 e m
Tags: , , ,

Näe.

Det är inte ett dugg kul att vara ensam på alla hjärtans dag.

Inte ett dugg.

En skola i Stockholm har förbjudit elever att dela ut rosor för det finns elever som kan känna sig utanför om dom inte får en ros.

Men jag då?

Jag tycker att köpcentret där jag var idag ska förbjuda familjer att gå tillsammans, förbjuda all försäljning av rosor, chokladaskar och rosa champagne.

För jag känner mig faktiskt utanför.

Vem kan man klaga hos?

 

4 Responses to “Kärleksombudsmannen?”

  1. Tricky Says:

    Håller med !!

    Känner mig också ensam ikväll, knepigt att föreslå en dejt t ex, oj så seriöst det kändes då plötsligt.
    Nej ikväll håller jag mig på rummet.

  2. Raggoparden Says:

    Jag fick ett hjärtkort av dottern och ett av en vän… förutom av Mannen. Man kan säga till sina vänner också att man tycker om dom ju…. 😉

  3. Greenchili Says:

    Ja, jag tänkte nog mer på dottern, familj och vänner samt nyligen avlidne farfar (hans födelsedag var 14e februari), än på romantik i torsdags.

    Jag tycker man kunde förbjuda champagne överhuvudtaget, för jag har aldrig råd med det! Kanske så att man tänker mer på det man önskar att man hade när det viftas framför näsan på en?

    Kramar från lilla chilin

  4. ms40plus Says:

    Tricky: Ja ibland är det bäst att ligga lågt 😉

    Raggoparden: Mmmm … jag sa det 😉

    Greenchili: Sent svar … sen kram tillbaka … men ändå 😉 Kram!


Kommentera

