Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Faktiskt orättvist februari 16, 2008

Filed under: inget särskilt,mindre smart,singelträsket — Christina @ 12:14 e m

Sitter på ett av alla mina fik och skriver.

Ränner fram och tillbaka för att fylla på kaffe och ändra mig till té och fråga om bulgur i salladen och vaniljsåsen till hallonpajen. Småsura servitrisen som aldrig kommer att få pris för att vara världens snabbaste suckar faktiskt och tror att jag inte hör.

In kommer Clive Owen. The swedish version. I mörka pilotisar och ap-snygga kläder.

Då börjar servitrisen kvittra. Och le.

Va f*n!? *

* Och ja, jag är bara avundsjuk för att hon pratade med karln.

 

3 Responses to “Faktiskt orättvist”

  1. Tricky Says:

    Ok need to now omedelbart !!!

    Var var var ??

    Herregud, Clive Owen, FAVORIT, jag har ju bloggat om honom till och med !!
    (I maj förra året efter att jag suktat efter honom på Lancomereklamen i Paris)

    Åhhh vilken man, give me…..

  2. ms40plus Says:

    Tricky: Alltså … den svenska varianten … av mr Owen. Inte han himself … då hade jag verkligen INTE låtit detta passera!!!

  3. Tricky Says:

    Jo men jag fattade ju det…*L* men seriöst jag kan nöja mig med en svensk kopia….*S*


Kommentera

