Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Inte riktigt mogen eller också bara helt ointresserad februari 20, 2008

Filed under: singelträsket — Christina @ 5:59 e m

Inte en skymt av mannen på fiket. Inte ett ljud från mannen på fiket.

Inte har jag visat mig på hans krog. Inte har jag ens skickat en endaste liten sak på sms.

Han ska få mogna.

 

5 Responses to “Inte riktigt mogen eller också bara helt ointresserad”

  1. Monica Says:

    eller väntar på dig att du ska höre av dig 😉

  2. Tricky Says:

    Jag tror det är helt rätt, låt honom fundera över dig istället.

  3. Raggoparden Says:

    Eller låt honom trilla ned på backen i övermoget skick och ägna dej åt någon som är värdig din uppmärksamhet 😉

  4. Greenchili Says:

    Produktplacering i form av besök på hans krog behöver inte vara överdrivet visande av intresse. Var jag väldigt intresserad skulle jag inte låta småsaker som att han inte genast faller hals över huvud hindra mig 😉 Kram!

  5. […] en röd gubbe mars 26, 2008 Sparat under: ett kap – allvarligt!, inget särskilt, mindre smart, singelträsket — ms40plus @ 10:23 pm Jag höll på att köra över mannen imorse. […]


Kommentera

