Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Hjälp. februari 27, 2008

Filed under: singelträsket — Christina @ 7:55 e m

Det jag inte vill ha sitter lite högre bakom ett staket
säger sig älska, men om att älska någon hon inget vet
Blå skjorta , svart själ och i ådrorna is.
********************************
Låter dig sänka garden och känna dig trygg.
Då hon sticker dolken i din blottade rygg.
Kom som en chock att det var din grej
Trodde du tände på pepparsprej.

Vad menar karln?! Kan någon översätta?!

Ja, jag menar allvar. Jag fattar inte ett skit av det där.

 

4 Responses to “Hjälp.”

  1. Tricky Says:

    Åhå….läste om igen och tänkte ”men gud har du fått solsting eller vad skriver du” innan jag läste klart och insåg att du fått det här brevet av nån.

    Inte normal du….det tror jag vi kan enas om, bakom det där tror jag döljer sig en grubblande asocial människa som du sannolikt inte vill ta i med tång.

  2. Bittan Says:

    Madre mia..måste vara tusen månbanor och galaxer till den författarens värld… finns det människor som dessa??!!
    är förresten ny läsare på din blogg..tackar för skratt och underhållning..i will be back 🙂
    kram

  3. Greenchili Says:

    Tricky är klok. Lyssna på Tricky.

  4. raggoparden Says:

    Och a´propos det, kom och skriv en sexnovell på min sida?


Kommentera

