Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

På gränsen till galen februari 27, 2008

Filed under: inte så hälsosamt,mindre smart,singelträsket — Christina @ 7:43 e m

Jag tror jag har problem. Verkligen.

Det enda jag kan tänka på är män jag inte kan få.

Och nej, jag tänker inte förudmjuka mig själv genom att nämna några av dom.

 

4 Responses to “På gränsen till galen”

  1. Tricky Says:

    Men såå många kan dom inte vara….javisst börja rabbla Clooney och grabbarna men på hemmaplan…seriöst, nää.

    Gå ut och grabba tag i nån som du kan få och sen tänker du på honom istället ett tag.

  2. Greenchili Says:

    Heheh inte jättesvårt att fnula ut va 😉

    Men vet du, jag tror helt klart på Tricky’s förslag. Kan du inte få den du vill ha får du väl vilja ha den du kan få?

    Slå mig inte, jag skojade bara 😛

  3. Tricky Says:

    ”If you can´t be with the one you love, honey, love the one you´re with”

    En låttext som dyker upp i huvudet.

    Var tvungen att kliva upp efter ipoden nu och lyssna på texten.
    Typisk 60-talslåt, lite flower-power stuk.

    Crosby, Stills Nash and Young.

  4. raggoparden Says:

    Högst normalt. Jag skall förklara varför ngn dag när jag hinner, lovar!


Kommentera

