Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

jäkla romantik mars 3, 2008

Filed under: Uncategorized — Christina @ 10:04 f m

Det är sån´t här som gör att man blir blödig.

Och känner sig väldigt singel.

 

7 Responses to “jäkla romantik”

  1. smyg Says:

    Hrhrm, hade jag varit den arme mannen hade jag nog nitat först Patrick Fucking Swayze och sen är frågan om jag inte gett Oprah själv en omgång också. För hur kul kan det vara att tilldelas rollen som stand in som make till din egen fru?

  2. ms40plus Says:

    smyg: höpp höpp höpp …. alltså … mannen gjorde hela biddevitten för sin fru … som ju har mr f Swayze as en idol … Alltså … uppoffring. Uppoffring my dear 😉
    The things you do for love …

  3. smyg Says:

    Ja, och vad fick han för den uppoffringen? He became the understudy. (Jag hade kunnat köpa hela historien om inte Ophra tvunget skulle toppa den med Idolen, men på det här viset blev hela den kärleksfulla uppoffringen bara en förnedring.)

    The things you do for love, ja, by all means. Men då gäller det att mottagaren visar lite respekt också.

    Jag vet uppriktigt sagt inte varför jag reagerar så starkt på lite användargenererad populärkultur, men jag tycker att kvinnorna här lät det spåra ur på det mest förfärliga sätt.

    Seriöst.

  4. ms40plus Says:

    smyg: Ibland slås jag av min egen dumhet. När jag kör rakt på utan att komma ihåg det jag anser vara viktigast för egen del – att ställa sig i den andres dojjor.
    När du förklarar som du gör … så tänker jag mig in i mannens situation … och plötsligt (ja … det borde inte komma plötsligt!) känner jag det du skriver. Så okej. Jag ger mig. När jag står i mannens skor känner jag tydligt hur min egen insats i den kärleksförklaringen blir väldigt … väldigt … degraderad.
    Tack min vän. För ett baseballträ i skallen. Lite lätt så där … Det behövs uppenbarligen ibland.

  5. Dubbelörnen Says:

    Jag gillar romantik, MEEEN, det här är definitivt inte min grej!!! Och är helt ense med SMYG, vad bidde det av den här grejen nu??!! Bidde det ens en tumme?? 😉

    Nä romantik är inte offentlig o kan inte bli manipulerad, utan den finns helt i händerna på dem som utövar den 😉

    Kramar

  6. […] bättre jäkla romantik mars 5, 2008 Sparat under: väldigt hälsosamt — ms40plus @ 4:54 är Jomen okej att jag var förblindad av det tredje hjulet. […]

  7. smyg Says:

    Åh, vad skönt att det gick fram, att jag lyckades artikulera det som tryckte mig. Och att du är klok visste jag ju redan!


Kommentera

