Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

substitut mars 7, 2008

Filed under: inget särskilt — Christina @ 2:34 e m

Tra-la-la-la-laaa.

Vem behöver en man när bokförlaget mailade och sa att dom ville träffa mig.

Och när dom skrev att dom gilla-la-la-lade mitt manus.

Okej.

Jag sitter inte still när jag skrfjivlkager dettt ahäasgähär!

 

12 Responses to “substitut”

  1. hurra!!!!!! *sitter inte heller still*

  2. raggoparden Says:

    Wow! Sanlöst! Supergrattis! Skakar din hand HUR mkt som helst!

  3. L8 Says:

    Men!!! Vad kul!!!!!!!!!! Blir så himla nyfiken på vad det är du gjort nu. Vad du skrivet alltså. Menar jag naturligtvis.

    Kram

  4. Greenchili Says:

    Wow, vilken grej! Spännande till tusen 😀 Fantastiskt och omvälvande… men inte så väldigt förvånande gissar jag? *ler*

    Avundsjuk men inte missunnsam, sammanfattar väl det hela skulle jag tro. Fast jag måste ju först *skriva* ett manus för att någon ska kunna gilla det, förstås. Minor setback 😉

    Kram och stort GRATTIS / Chilin

  5. Tricky Says:

    Superspännande !!

    Ser fram emot att få höra mer.

    Grattis !!

  6. linlin Says:

    Grattis! Det går verkligen mot ljusare tider. Jag är så glad för din skull.

  7. Inna Says:

    Men Gud så kul!
    Jag ser fram emot den spännand efortsättningen.
    Grattis!

  8. Rosa Says:

    Yes! Fan vad kul!!!!

  9. Ankan Says:

    Gumman! Vad kul!! Det är ju fantastiskt!!! DU är fantastisk!!!!
    Kramar i massor

  10. Dubbelörnen Says:

    Ett jätte grattis till första steget!! Verkligen så glad för din skull – Häääärligt!

    Bamsekramar

  11. Monica Says:

    g´rattis GRATTIS GRATTIIIIIIS
    Såännande, glöm inte bor mig bara när du blir känd 😉

  12. Smul Says:

    Åh vad bra, fast det förstår man ju om man läst soulsfemina 🙂


Kommentera

