Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

det huvudet är fullt av … mars 13, 2008

Filed under: inget särskilt,mindre smart — Christina @ 5:19 e m

Jag skulle presentera föreläsaren som avslutade konferensen för 200 personer idag.

Låt oss avsluta dagen med en av Sveriges mest eftertraktade män!

Blev det.

I huvudet hade jag planerat att säga … en av Sveriges mest efterfrågade föreläsare.

Undrar om det var någon som hörde. Detta var fruktansvärtväldigt – pinsamt.

 

12 Responses to “det huvudet är fullt av …”

  1. Smul Says:

    du kanske skulle bjuda ut honom, vem var det? 😉

  2. L8 Says:

    Det var möjligtvis inte så att du sa precis vad du tänkte:-)

  3. ms40plus Says:

    Smul: Du får följa länken i inlägget …. jag skulle nog vilja. Kanske.

    L8: Jamenherregud. Du har varit med på en av mina tillställningar … förstår du hur o-t-r-o-l-i-g-t p-i-n-s-a-m-t detta var!??

  4. L8 Says:

    Men hur reagerade HAN då???

    Och vet du vad jag tror att alla som lyssnade tänkte? Ingenting!! Dom utgick nog från att du menade eftertraktad – som föreläsare. Inte mer spännande än så. Så slappna av! Åtminstone när det gäller publiken:-)

  5. Smul Says:

    gud jag är idiot men jag hittar ingen länk!

  6. ms40plus Says:

    L8: Näe … det var ingen som noterade det så … tror jag. Men jag kände mig lite dum … och vet du – han ÄR ändå lite ”för mycket” … om man säger så 😉

    Smul: Hahahaha! Nädu! Här är det jag som är idioten. Jag hade glömt länken. Men nu är den där 😉

  7. Raggoparden Says:

    *garv*
    saknar dina dejtingsajtsrapporter, du kanske skall ta upp dom igen och tänka på något annat än förläsare? 😉

  8. Greenchili Says:

    Åhherregudvadpinsamt =P Fast det kan ha varit ”meningen”. Om någon frågar alltså. Humor och det där 😉

  9. Ankan Says:

    Åh jag förstår att det var pinsamt. Men jag misstänker att det inte var någon annan som tyckte det var pinsamt – bara en kul kommentar. OCH så hoppas jag att du lyckades hålla kroppspråket i schack så att det inte märktes hur pinsamt du tyckte det var. Kram, kram, kram och önskehoppas på tätare uppdateringar i denna blogg som är lite ”friare” för dig. Där du kan baravara.

  10. Smul Says:

    Nu fattar jag, fast helt ärligt hade jag nästan väntat mig att se en länk till typ.. Stefan Einhorn eller Lars H Gustafsson eller något 😉

  11. ms40plus Says:

    Raggoparden: Done 😉

    Greenchili: Å det var pinsamt. Verkligen.

    Smul: Haha! Men jag kanske ska säga vem det är dåra???

  12. Smul Says:

    Ja om du vill, fast jag kanske inte kan gå på föreläsningen sen, och koncentrera mig menar jag 😉


Kommentera

