Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

deprimerande. verkligen. mars 14, 2008

Filed under: singelträsket — Christina @ 6:44 e m

Nästan tömt:

Man, 27 år, götaland, hoppas på en snäll kvinna. … näe.

41 år utan bild. Går bort.

Lilltrollet bor i Dalarna. Inte min typ. 36 år och har problem med alla svar? ”Respektera detta!!!!! Har du inte fått svar 1:a, 2:a, 3:e; 4:e osv osv osv osv..gången så betyder det att jag är INTE det minsta intresserad av dig!!!!” Stackare. Lycka till.

43 år: ”Very cute, now up for sale.” Ingen bild. … kanske …

49 år och pensionär. Dansk som bor i Laholm. Men … näe …

37 år: ”jag söker en mogen tjej som vill vara min prensic dröm snäll och kan ta hand om mig” … tack men nej tack.

The fireman: ”Lever idag i ett dåligt samboförhållande.” Jamen lämna det då.

Äh. Jag tar ett glas vin istället. Det här är deprimerande. 
 

 

4 Responses to “deprimerande. verkligen.”

  1. Ankan Says:

    Very depressing, indeed! 🙂

  2. Raggoparden Says:

    Arrgghh..byt dejtingsajt? 😉

  3. Greenchili Says:

    Men hu, kan inte annat än hålla med. Förskräckligt.

  4. ms40plus Says:

    Kära vänner …. visst ÄR det?!!?


Kommentera

