Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

kalla fakta mars 14, 2008

Filed under: singelträsket — Christina @ 9:29 e m

Han bor i gårdshuset.

Undrar om han är singel??

 

9 Responses to “kalla fakta”

  1. Tricky Says:

    Med risk för att det blir dubbelt men min första kommentar syns ju inte så ok.

    Säpo är inkopplat men jag får ingen träff på honom, är du säker på att han bor där ? Har du nån aning om ungefär hur gammal han är ? Det skulle onekligen bidra till att sökandet efter information gick lite lättare.
    Jag jobbar på och återkommer när jag har nåt att berätta om huruvida han är singel eller inte.

  2. omjobbet Says:

    Haha hugger du på allt som rör sig nu? 😉

  3. ms40plus Says:

    Tricky: Morgonens *ASG*!! Hahaha! Visst är säpo inkopplade och just nu riskerar jag min anonymitet. Jag blir spårad och uppsökt och ombedd att stänga min blogg. And yes. He lives here. (Skriver på engelska för att förvilla lite.)

    omjobbet: *L* Hej du 😉 Och jo. Det är så man måste göra. Och hela tiden tänka på att inte vara oduschad eller omejkad i trapphuset. Man vet aldrig.

  4. Monica Says:

    hej jag mailade över din länk här och den på xxxx så han kan se vem du är, du får nog svar snart *puss* ha en trevlig lördag!!

  5. Monica Says:

    mailade tv4 kallafakta alltså!

  6. ms40plus Says:

    Kära Monica: TACK för hjälpen. Du är galen – det visste jag redan – men att du var så omtänksam det visste jag inte 😀 Nu går jag ut i trapphuset och vääääntar 😛

  7. Raggoparden Says:

    Ring och fråga? finns bara 48 st i stockholm..fast du har ju adressen 😉

  8. ms40plus Says:

    Monica: 😉

    Raggoparden: Nej oj. Det blir för läskigt. Jag tror jag ska smyga på honom lite först 😛


Kommentera

