Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Resultatet mars 24, 2008

Filed under: singelträsket — Christina @ 9:00 f m
Tags: , , , , , , ,

Den vetenskapliga undersökningen är härmed sammanställd. Resultatet finns i högerkanten.

Nästa steg blir att lista singelkvinnor och singelmän i varsin ruta till höger. SOm värsta dejtingsajten (men med de besökare jag har här lär det bli en lätt övervikt åt det kvinnliga hållet 😛 … samtidigt som vi tjejer väl ändå får säga hej och välkommen i träsket till single46. Som är man. Och singel. )

Vill du vara med i singelrutan skriv en presentation på sex ord. Max 😉

… och hej, hallå! Du som lever i ett förhållande av något slag, har en liten partner därhemma och slipper ligga ensam i sängen varje kväll (*snyft*) … ni kan välan i alla fall göra lite reklam för detta tilltag i egen blogg. Majbe det lockar till sig en och annan singel. Med blogg.

 

13 Responses to “Resultatet”

  1. Singel46 Says:

    Hej och tack för välkomnandet. Blir ju lite svårt att vara med på dejtinglistan om man vill vara anonym…
    Men man kan väl säga så här då:
    Läs min blogg singel för alltid?
    Det blir ju ändå 6 ord.

    Beundransvärt engagemang för oss singlar du drar igång…
    Lycka till…

  2. ms40plus Says:

    Singel46: Men det är ju just det … att vi ska fortsätta vara så där lite anonyma. Dejting blir genom denna sida endast genom varandras bloggar. Och VAD kan vara bättre än det? Gratis potatis och en ypperlig möjlighet att ”lära känna” genom texter man skriver i sin blogg 😉 Du och jag blir således först ut.

  3. Singel46 Says:

    MS Vad trevligt vi kan få det då. Man vill ju verkligen att folk skall läsa det man har lagt sin tid på. Få kommentarer och vem vet, kanske det gör att man släpper på sin anonymitet lite i alla fall…
    Toppen…är det du och jag som finns under rubrikerna nu då… Måste kolla…

  4. Singel46 Says:

    Oj, Redan har en hittat till min sajt från dig…
    Vad glad jag blir…

    Tack snälla för detta jättebra initiativ. I alla fall för min del

  5. ms40plus Says:

    Singel46: Yepp. Bara du och jag. So far 😉 Och meningen med detta är ju att man ska använda varandras bloggar som dejtingställe. Helt gratis och utan abonnemangstid … Finns ingenting som gör att man (ev) lär känna varandra så bra som en blogg 😉

  6. ms40plus Says:

    Singel46: Jomenjustdet … nu får ju du länka från din blogg också 😉

  7. Singel46 Says:

    Men jag vet inte hur jag lägger in din sida på min… Skall kolla. Har dig som favorit på bloggportalen i alla fall

  8. Singel46 Says:

    Nu har jag lagt in dig…

  9. Tricky Says:

    Jag vill också vara med !!

  10. ms40plus Says:

    Tricky: Är det dina sex ord som presentation honey? 😉 Och om du inte hade sagt att du ville vara med så hade jag lagt till dig ändå haha! Men alltså … presentationen … på sex ord 😉

  11. Tricky Says:

    Åhh gud så jobbigt, sex ord, ja för det skulle vara ett mellanrum där eller hur….*S*

    Tänkte på det idag när jag såg nånstans att man skulle beskriva hela livet med sex ord.

    Jag som nyss skrev om en helt ny strategi istället så det får bli ”Vi ses i sofforna på Josefinas” !!

  12. Lotta Says:

    Lycka till i träsket kära MS40plus! 😉 Kram!

  13. Raggoparden Says:

    Visst länkar jag glatt t dej, skriver tom på min sida om din eminenta blogg 😉 och fortsätter enträget men glest med mina dejtingtips, men var är din bloggroll för oss som inte är singlar längre ? *puttas lätt*


Kommentera

