Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

skitsaker mars 26, 2008

Filed under: inget särskilt — Christina @ 12:18 e m

Jag får ett mail från match där min profil är vilande … någon har skrivit ett meddelande till mig. Oj. Måste ju kolla.

Men se då har min prenumeration gått ut. Snälla match erbjuder mig 72 timmar gratis medlemsskap. Snällt, tänker jag som bara vill kolla mitt meddelande och sedan ta bort profilen. Klickar artigt ‘ja tack’ och kommer till haken. Varsågod 72 gratis timmar i det svindlande träsket OM du tecknar ett abonnemang och betalar i förskott.

IDIOTER.

En annan skitsak är att det på statoil står att jag kan tanka spolarvätska i lösvikt.

Herregud. Idag är jag lättretad. 

 

One Response to “skitsaker”

  1. Nike Says:

    Du kan gå in och lösa medlemskap. Om du går ur genast dras inga pengar från ditt konto och så har du 72 timmar på dig att kolla om det var Mr Dreamdate som skrev till dig, häpp!!
    Statoils lösviktsvätska är dessutom skitdyr. Löjligt. Och jag hatar telefonförsäljare och hakar på din lättretlighet. Pyser också. Vädret kanske?


Kommentera

