Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

urkorkat mars 28, 2008

Filed under: mindre smart,utsläppt — Christina @ 10:54 f m

Jag hatar min spontanitet ibland.

Nu har jag köpt en biljett till urpremiären på Operan ikväll.

Femte raden. Parkett.

Vad FAN (ursäkta) har man på sig på en urpremiär när kungen kommer?!

 

3 Responses to “urkorkat”

  1. smyg Says:

    Men, alltså, ursäkta, Ms40plus: vad har knugen med dina kläder att göra? Du får klä dig precis lika fin (eller inte) som du brukar göra på teaterpremiär. Är det någon (kung eller inte) som får problem med det, så får de väl ta upp det med sin terapeut?. Eller?

  2. ms40plus Says:

    smyg: I ärlighetens namn. Jag ser framför mig – tack vare min fantastiska fantasi – att jag (som alldeles själv liksom) blir uttittad av femhundra människor i frack och långklänning och då kommer kungen och drottningen och så blir jag ombedd att ställa mig bakom en pelare för att dom inte ska må illa.

    Let me tell u.

    Jag kommer att vara skitsnygg ikväll.

    … i alla fall nyduschad 🙂

  3. smyg Says:

    Allt klär en skönhet; ingenting klär henne bättre.


Kommentera

