Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

men va F? mars 31, 2008

Filed under: Uncategorized — Christina @ 3:10 e m

Jag har fått ett sms:

”Hej, spanade in dig på cafACet häromdagen men vågade inte säga hej. Kanske nästa gång, kanske vi kan dela bort och avnjuta vår         ”

Inget mer. Inget avslut. Ingen avsändare. Inget namn.

Avsändarnumret var 71600, ”skicka gratis via parlino.se”

Men herregud. Man gör inte så! Nu kommer jag att grubbla på detta till jul!

 

5 Responses to “men va F?”

  1. bloggängel Says:

    nääää men va fan!! *flåt*
    Fegt och inte skriva avs eller från ett normalt nummer då??

    Hoppas ingen driver med dig ?

    *kram* själv litar jag snart inte på en käft längre , bara dig o mona 😉 + några till!!

  2. ms40plus Says:

    bloggängel: *L* … jag har kollat lite. En har jag eliminerat. Och det var han jag helst ville att det skulle vara 😛

  3. Ankan Says:

    Shit vad jobbigt. Först lät det kul, men sedan tänkte jag som bloggängel att det kanske var någon som var taskig. Äsch, det var säkert en feg flörtare. Synd att det inte var önskemannen!! ÄR du säker 😉

  4. Tricky Says:

    Vad missar jag här. HUR fick han ditt mobilnr ??

  5. ms40plus Says:

    Ankan: Jag vet. Men vet ändå inte … 😛

    Tricky: JAG VET INTE!


Kommentera

