Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

vem vet april 2, 2008

Filed under: inget särskilt,mindre smart,singelträsket — Christina @ 12:32 e m

Jag skickade sms till den mannen jag kunde hoppas på. Svar kom bums: ”Nej du har just frågat världens mest otekniska kille.”

Då finns det bara en kvar. Som kan ha mitt mobilnummer.

Och så känner jag att jag skiter i det. Orkar faktiskt inte bry mig. Antingen kommer man fram och säger hej hej eller också gör man det inte. Skickar mannen bara ett sms utan avsändare så är intresset ungefär i jämnhöjd med det.

 

5 Responses to “vem vet”

  1. bloggängel Says:

    Bra tänkt BRAAAA 😉

  2. bloggängel Says:

    *flåt* du kan ju vara gullig o ta bort den första kommentaren? *please*

  3. ms40plus Says:

    bloggängel: *L* … tack 😉

  4. Smul Says:

    Man har inte tid att lägga på fegisar. Och om de tror att det är charmigt så är det töntiga. väl?

  5. […] lite taskigt tycker jag april 5, 2008 Sparat under: inget särskilt — ms40plus @ 7:43 är Mail från Parlino i min jakt på avsändare: […]


Kommentera

