Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

lite taskigt tycker jag april 5, 2008

Filed under: inget särskilt — Christina @ 7:43 f m

Mail från Parlino i min jakt på avsändare:

Det sms som du fick var ett som skickats via våran hemsida. Vi har nämligen en tjänst där man kan skicka gratis sms genom att enbart slå in telefonnumret man skall skicka till samt meddelandet. Så den person som skickade till dig har ditt nummer, och är antagligen ett skämt.

Med vänlig hälsning
Mats Martin
Parlino Kundtjänst

Vaddå skämt? Varför utgår mr Mats Martin från att det är ett skämt?

Alltså – det tog jag faktiskt som en förolämpning.

 

12 Responses to “lite taskigt tycker jag”

  1. bloggängel Says:

    men fy!!!! stäm´dom!!!!

  2. Latja Says:

    Hej!
    Nu har jag läst igenom så gott som alla dina inlägg och jag lär titta in igen. =)

  3. Turtlegirl Says:

    Hej!

    En klart kul blogg som jag hittat via Latja!

    Jag kommer åter!

    Turtlan

  4. ms40plus Says:

    bloggängel: Jag vet. Skitstövlar.

    Latja: Hej 😀 Å så kul med nytt folk också!

    Turtlegirl: En till haha! Hej 😀

    Så Latja och Turtlegirl är singlar också ..? Eller ..?

  5. Latja Says:

    Japp, singel på jakt efter den stora lyckan med Mr Right.. verkar som vi får slåss om honom, haha =)

  6. Turtlegirl Says:

    Med i det gänget också. Men jobbar på något annat, hö hö.
    Men jag bor mer västerut så jag har ett eget hov med män här i min stad.

  7. ms40plus Says:

    Latja & Turtlegirl: Skicka över de ni lägger åt sidan. Så kan jag göra likewise.
    Turtlegirl – det finns en singelman i min högerspalt 😉
    Han bor ”mer västerut” …

  8. Turtlegirl Says:

    Tack för tipset men han tycks bo vid havet ( inte fel bo vid havet, tvärtom) så han bor i en annan västlig del än jag. Jag bor vid det söta innanhavet vi har i Sverige.

    Lovar skicka över några män. Några speciella önskningar hur de ska vara? ( förutom rika och smarta *L*)

    Turtlan

  9. ms40plus Says:

    Turtlegirl: *L* … det går bra med en korsning mellan Clooney och Stormare.

  10. Turtlegirl Says:

    Hö, en sån korsning behåller jag själv! Instämmer med Dig i en sån blandning. Men vi kanske kan beställa två till priset av en?

  11. Raggoparden Says:

    Mats Martin? Är inte det en trollkarl? *kliar huvet*

  12. ms40plus Says:

    Turtlegirl: Just det. Grupprabatt.

    Raggoparden: Haha! Näe …? Men Max Martin var väl en musikproducent??


Kommentera

