Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

torkstadiet may be over snart april 10, 2008

Filed under: ett kap - allvarligt!,inget särskilt — Christina @ 7:55 f m

Japp. Jag medger nu detta.

Jag har fått rasande många små napp på sajten som verkar vara för de (oss) som vill ha en liten flirt i buskarna.

Så nu är frågan … ska jag träffa killen som är 34 (!) eller han som är 41 eller han som är 48 eller han som vill äta lunch och om allt stämmer gå vidare bums …

Herregud.

Men det finns ett såll man måste komma igenom för att jag ens ska svara … den här killen hoppar jag: jag veldik tärvlik och vil trefa glada männikor. älskar natur

 

7 Responses to “torkstadiet may be over snart”

  1. Kaprifol Says:

    Spelar väl ingen roll hur de stavar, du ska knulla, inte brevväxla! 😉
    Nämenlitemerseriöst: Om vi snackar Lånebil så kan du kosta på dig att välja och vraka länge och väl. (Vi snackar månader här, till skillnad ifrån dem som raggar obetalda hushållstjänster…) Plocka russinen ur kakan och ställ tydliga krav. Gillar du sexig grammatik så håll dig till sådana. De kommer att lyda och de kommer att vänta. Lunch eller dyr drink för en första besiktning är ett minimikrav (herregud, ett mål mat är en ringa kompensation för allt jobb du har lagt ner på honom!) liksom en säker identifikation. Om han inte litar tillräckligt mycket på dig för att lämna ut sitt jobbnummer så ta en annan.
    Framförallt: Se till att ha kul!

  2. ms40plus Says:

    Kaprifol: *ASG*

    TACK – du är ett stöd i ett träsk jag inte känner mig hemma i hahaha! Och j*lar vad mycket som hänt nu på fm. Måste koncentrera mig på jobbet nu 😛

  3. Kaprifol Says:

    Njä, hemma i träsket vet jag inte… Jag hade en handfull färdiga att casha in, men struntade i det, eftersom den falskskyltade singeln är överjävligt go’.
    Se förresten till att inte ta hem träsket till dig, hotell är bäst om man vill ha friheten att gå hem när det inte är kul längre…
    Var gärna lite fräckare, farligare och mer på än du egentligen är så ser du vilka som backar en smula och blir ödmjuka (bra) och vilka som fläskar på med allehanda kinky varianter (bara bra om man gillar sånt). Jakten är halva nöjet (sa pacifisten) men se till att det är du som är Jägarn. 😉

  4. ms40plus Says:

    Kaprifol – klok som få: En har jag dissat redan. Hetsig och med bifogande av nakenbilder å min je. Det blev lite för kinky tills m det han skrev. En verkade lovande men vill inte skicka bild så no .. återstår att se.

  5. Kaprifol Says:

    Huvva, nakenbilder skulle jag också dissa! Att träffas för att gemensamt beundra ett förment praktexemplar går fetbort. Verkställande direktörer (eller liknande) som inte får till det hemma tror jag är bra. De vill ha sex med lite känsla och gemensam respekt. (De som skiter i känsla och respekt har råd att köpa tjänsten och hänger inte på dejtingsajter)
    En bra tumregel tycker jag är, oavsett om vi pratar kk eller partner, att mellansnacket fungerar. Oavsett hur svältfödd man är så behöver man hämta andan och dricka ett glas vatten emellanåt och då är det trevligt om man kan skratta tillsammans åt skämt som båda förstår…:-)

  6. Linda Says:

    Tack för en himla go blogg! Kommer tillbaka hit! =)

  7. ms40plus Says:

    Linda: You´re welcome 😉


Kommentera

