Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

tips från coachen april 11, 2008

Filed under: singelträsket — Christina @ 7:52 f m

”Skickar du snoppen som JPEG så blir det inget pippa på denna sida Ragnarök!”

Superdejtingcoachen har talat.

 

5 Responses to “tips från coachen”

  1. Kaprifol Says:

    *rodnar djupt*
    Befordrad minsann! Hur ska jag nu axla detta ansvar? Har du testat att lägga in den där meningen i din presentation? I händelse av att jag skulle behöva en ny så skulle jag kunna stå ut med en som kan sin nordiska mytologi. Eller också en som har vett att uppskatta ett högklassigt hantverk: http://www.thewitch.se/2007/11/stitchybitchywitch.html

  2. Singel46 Says:

    Vilket format vill du ha den i då… *förvirrad*

  3. Kaprifol Says:

    3D, IRL. Och gärna nybadad första gången… 😉
    (Skulle jag rekommendera MS40+. Och hon tycks vara ute på nån okulärbesiktning, för här är hon inte…)

  4. Isabelle Says:

    *asg* Har inte varit inne här på ett tag och kära nån vilken underhållning. Jag skrattar så tårarna rinner. Inte åt dig förståss. Men åt dina fyndiga formuleringar och alla underbara kommentarer. Tipset du citerar är ju klockrent 😀
    Och när jag läser kommentaren från singel46 skrattar jag så högt att delar av familjen kommer rusande. Då blev jag ju tvungen att stänga ner…….. Det här är ju inte rumsrent, hahaha.

    Lycka till! Du rockar!! 😀

  5. ms40plus Says:

    Kaprifol: Hahaha!! Jomen jag tänkte lägga in den i min presentation. Är det ok eller har du copyright på den 😉

    Singel46: DU ÄR UNDERBAR 🙂 Hahahahaha!!!!!

    Kaprifol: *L* …. du skulle bara ha vetat 😉

    Isabelle: Hahaha! Jamen hej igen 😉 Välkommen till den verkliga, osminkade sanningen om träsket 🙂


Kommentera

