Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

håll i hatten april 12, 2008

Jomen det var attans kul igår kväll. Jag och väninnan kom till GH runt 22-tiden. Med små fribiljetter blev vi insläppta framför en kö på ett par kilometer.

Jag hade målfokus.

En kyss minst ska jag ha innan vi kan gå, sa jag. Och får jag inte till det med någon så ska jag fråga the-goodlooking-bartender hur mycket han ska ha för att kyssa mig.

Killen som kom och la armen runt min midja var himla snäll, hade skön humor, var längre än mig och en kropp to die for. Han var mörk med snaggat hår. Kom från Piteå. Var ca 30 år (!) och frågade vad jag hette. Jag svarade och sa att jag inte hade blivit kysst på ett år.

Han kysste som en gud.

För att göra en lång historia kort … 

Jag och väninnan kom hem runt 3. Innan dess fick jag hångel, kyssar, sex och en riktigt jävla skön omgång.

Det behövde jag.

Tack Piteå. 

 

20 Responses to “håll i hatten”

  1. Tricky Says:

    Applåder !!

    Bra jobbat, helt rätt med målfokus sådär.

  2. ms40plus Says:

    Tricky: Hahahaha! Jag kan ringa dig ikväll … är ensam då utan kastrullock 😉

  3. Kaprifol Says:

    Lysande! MVG-. (Jo, du får ett litet avdrag för att du tackade, annars var du formidabel!) 🙂

  4. Monica Says:

    wooooooooooooooooooooooow !!
    Häääääärligt härligt!!!!! det är du värd!!!!

  5. ms40plus Says:

    Kaprifol: Haha! Tack 🙂 *bugar*

    Monica: Hahahaha! Tack honey 😉 Yes, det var förb härligt …

  6. Mona Says:

    Och vilken jävla tur att hon ruttnade efter halva bion, så att vi fick dra. Det bara kliade i fingrarna för att logga in!

    Halleluja, prisad vare Gud. Finally. Du lär le ända in i nästa månad!!

  7. ms40plus Says:

    Mona: Ja jävlar i havet honey … jag börjar få kramp i kinderna!

  8. Latja Says:

    Ok nu är det jag som kollar när nästa tåg, buss, lastbil går till Piteå, för det verkar va där det händer grejer =)
    Fan vad härligt!!!!

  9. Dubbelörnen Says:

    *ASG* Well you were worth it… som de säger på tv-reklamen 😉

    Hallelujah!!!

  10. Tebasile Says:

    Grattis! Och men och vad hände men ms40plus-jagvågarintepratamedmannen?? Här jagas det å det vildaste!! Snyggt jobbat!!

  11. ms40plus Says:

    Latja: Hahahahaha! Mmmm … fast annars kan man vänta till dom kommer hit av sig själva 😉 Till hufvudstaden och GH …

    Dubbelörnen: Hahaha! Tack min vän 😉

    Tebasile: Nämen så är det. Puppstadiet är inte precis just här. Längre 😉 Kram 😀

  12. Y Says:

    Nu blev jag ju nyfiken eftersom Piteå är mina hemtrakter=) Fast jag bor naturligtvis också i huvudstaden nu för tiden.

  13. ms40plus Says:

    Y: *L* … jamen jag tiger som muren 😉

  14. Greenchili Says:

    Härligt!!!! Positiva, glada vibbar =) Instämmer med resten av hyllningskören; bra jobbat, du förtjänade det och en sak till: vilken lyckosam grabb! Han ler säkerligen också 🙂

  15. ms40plus Says:

    Greenchili: *L* ….

  16. smyg Says:

    Vavarevisa?

    😉

  17. ms40plus Says:

    Smyg: Hej honey … Du är en av de som hållt tummarna för mig allra längst 😉 Bock och tack! Någon tur till mellansverige snart? Det vore trevligt med en fika igen.

  18. Raggoparden Says:

    Hm…sex OCH en jävla skön omgång? Inte samtidigt alltså? 😉

  19. Inna Says:

    Härlig läsning!

  20. ms40plus Says:

    Raggoparden: *L* … jo … tillsammans liksom 😉

    Inna: Haha! Tack 😀 … eller nå´t 😉


Kommentera

