Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

fullträff april 13, 2008

Filed under: inget särskilt — Christina @ 9:09 f m
Tags: ,

Idag har någon hittat min sida genom att googla på ”sex i piteå”.

Välkommen hit … men jag var aldrig i Piteå. Det var Piteå som kom till mig.

Piteå är hett nu.

 

6 Responses to “fullträff”

  1. Turtlegirl Says:

    Lite mer spännande få träff på det i Din blogg *L*.
    Hos mig leder sökordet ”toapapershållare” . Inte fullt så sexigt….. tätt följd av balkongmatta och första metardagen….

    Jag får allt skriva något som generar lite mer spännande träffar på Google!
    Förslag?

  2. Kaprifol Says:

    ”Kometkarriär” känns som ett annat ord som borde leda direkt till din blogg. Tror att detta så småningom kommer att leda till att du blir den första människan som sexbloggar från en omloppsbana runt månen. Fuglesang – släng dig i väggen! Eller lägg dig på rygg…

  3. Tebasile Says:

    Men, jag vill också veta om någon googlar ngt konstigt och hamnar på min blogg – hur gör man??

  4. ms40plus Says:

    Turtlegirl: Hahaha! Men du måste skriva om SEX. Och liksom brodera ut det … skriv om snoppar och nakna kroppar och bröst och bra ben och svettiga nätter! Tagga på rätt sätt så vips, kommer alla till dig!
    (sedan kan du ju i inlägget längst ner skriva april april … eller nåt;))

    Kaprifol: *asg* – du är min supercoach men det vet du redan! Och om jag sexbloggar i rymden så är det med dig i en kapsel. Och Fuglesang? No thanks. Jag ska uppenbarligen ha yngre män *ler fortfarande brett*

    Tebasile: Honey! Kl 15 idag ska jag lyssna på Jonas Hassen Khemiri … bara thanks to u 😉
    Och för att se vad folk googlar på för att hamna på din blogg måste du leta någonstans i statistiksidorna på din adminsida? Det brukar finnas på alla bloggverktyg …

  5. Latja Says:

    hahahaha, man skulle ju nästan kunna tro att det var jag som hade sökt på det med tanke på min kommentar =)
    Lyckligtvis är jag inte såå desperat.

  6. ms40plus Says:

    Latja: *L* … hahaha!


Kommentera

