Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

let me know … april 13, 2008

Filed under: inget särskilt,singelträsket,utsläppt — Christina @ 5:40 e m
Tags: , , ,

… hur många är på … om jag säger bloggträff för singlar?

Någon gång i slutet på maj.

I sofforna på Josefinas.

Blir jag själv?

 

UPDATE: Men anledning av föregående inlägg … jag har idag fått 16 besökare till min desperata blogg enbart på två sökord: sex och nakenbilder.

I told u so 😛

 

15 Responses to “let me know …”

  1. Kaprifol Says:

    Och hur vet DU att du är singel då? Jag hade gärna kommit, men eftersom jag är kär i falskskyltad singel som är kär i mig så vetefan vad jag är. En singel som inte står till marknadens förfogande är väl ingen singel? Skit samma, det är låååångt till Stockholm!

  2. Tebasile Says:

    får man önska att man vore singel? suck…

    hur var föreläsningen??

  3. ms40plus Says:

    Kaprifol: Hahaha! Men vet du vad!? Jag ÄR singel då. För faktum är att jag just nu inte har fokus överhuvudtaget på att få en man i min tvättkorg. Möjligen mellan min lakan men icke i min tvättkorg 😛

    Tebasile: *L* … du kan ju låtsas? … det var fantastiskt bra. Tack. Men det var ingen föreläsning … han var en del i ”våren med proust”, högläsning. Tillsammans med Terés Löf som spelade Schubert: Andante ur Sonat nr 23 i B-dur. Och då grät jag faktiskt en skvätt 😉

  4. Rosa Says:

    Fru Kaos roddar också med bloggträff, men inte för just singlar. Jag kan fan inte gå på alla. Slutet av maj har vi säljarmöte. Innan dess är jag också upptagen. Hela maj går bort. Jag kan endast i juni eller slutet av juli.

  5. Tricky Says:

    Jag är självklart på !!!

    Det ska ju vara mitt signum i vår/sommar.

  6. Kaprifol Says:

    Hur i fridens dar kom du på att kombinera man och tvättkorg?
    Ni har konstiga saker för er i Sthlm!
    Den morgon man vaknar, ser på sin karl och tänker på tvättkorgen är man på god väg att bli singel igen…

  7. ms40plus Says:

    Rosa: It´s your choice baby. Gå på vanlig tråkträff eller hallaballosingelträff 😛 Jag tror nog att vi riktar in oss på en helg i slutet av maj. Eller mitten. Eller nåt?

    Tricky: Japp. Du och jag är festordnare. Vilket innebär att vi ska bestämma dag och tid. Puh, vilket jobb.

    Kaprifol: Menalltsåherregud … jag vill inte ha en man så långt in på kroppen att han börjar stoppa smutskläder i min tvättkorg. Ärumedåra?
    Och DET kan jag hålla med om … sammanfattar således till ett råd:

    Om du funderar på all den smutstvätt din älskling producerar hellre än hur han producerar på annat håll är det förmodligen dags att börja tänka på refrängen.

  8. Rosa Says:

    Maj är tokkört. Är uppbokad varje helg i maj. Klassresa, 30-års kalas, Eurovision i Belgrad och slutligen säljarträff.
    Vem behöver singelträff när det finns Golden HIts!? 😉

  9. Rosa Says:

    Inte hata min blogg förresten, dom håller på att förbättra den, därför är den seg.

  10. Rosa Says:

    Förresten, tror du inte att det blir hallaballu med Fru Kaos? Vi delar en bag-in-box rosé och sen schlagrar vi heeeeela natten.

  11. Rosa Says:

    Hahahahaaaa!! Ja jävlar i min låda vad vi skulle hålla låda.

  12. ms40plus Says:

    Rosa1: Helt rätt. Jag går tillbaka till GH.
    Rosa2: Jag hatade den igår i alla fall 😛
    Rosa3: Jamen bara bara om vi schlagrar gamla schlagrar och inte bara apdåliga nya!
    Rosa4: Hahahahahaha!!! Japp 🙂

  13. Inna Says:

    Jag vill också gå på bloggträff!
    Det suger att inte bo i Stockholm eller var singel. Men att leva i ett särboförhållande ( särbon älskar datorn mer än mig) som är på upphällningen är väl kanske liiite singel, eller?

  14. Ken Says:

    Hej! Vi ska ha en bloggträff den 17 maj i Sthlm, grejen är att det helt plötsligt inte tycks finnas några män.
    Visst, de flirtar omkring på bloggarna men när det kommer till kritan och de kan träffa tjejerna IRL, då verkar det inte så kul längre.
    Så fn är det jag, man + 5 tjejer som skall ut. Inga problem för mej, men lite synd om tjejerna.

    /Ken

  15. ms40plus Says:

    Inna: Haha! Det är klart att det gills. Och självklart att du ska komma upp 😉

    Ken: Hej! Det finns ju en singelkille här i högerkanten men han tror jag bor på andra sidan landet 😛
    Vi (jag och Tricky) ska sitta i sofforna på Josefinas (Djurgården) men vet inte när!
    Här http://traffas.blogspot.com/ kan du kolla om bloggträff den 24 april – det brukar vara ett skönt gäng. Men tyvärr är jag borta då – liksom den 17 maj. Skit.


Kommentera

