Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

tillbaka till verkligheten april 13, 2008

Jag undrar om det kan vara så att det nu gått ut signaler om att jag – som är ett kap – inte finns med på dejtingsidorna längre. Och att min mailadress istället säljs till högstbjudande.

hello!!!!

I the lonely woman 32 years have and I would like this day to find the partner of life, my MAN on www.ekontakt. I will regret if not to try. I think we should use every chance to find our happiness. Life is too short to use it only for thinking and dreaming. I try to act but not only to dream. I will not write you much about myself now. If you are interested, that please, write to me on my address: swedgirl11980@gmail.com. Your new girlfriend. Jag hoppas, det som du ska svarar mig snart.

Bild bifogades mailet och flickan ser trevlig, hel och ren ut. Men har missat att kolla upp sin målgrupp något.

 

Kommentera

