Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

det här har jag aldrig sagt eller skrivit någon gång maj 17, 2008

Filed under: Uncategorized — Christina @ 8:54 e m

Jag är så jävla förbannad!! Mina barns pappa och den man jag levde med i väldigt många år är en TOTAL JÄVLA INIHELVETES KORKAD SKITSTÖVEL!

Fy fan fan fan för små omogna och patetiska män som inte kan stå raka i ryggen utan att försöka förgöra andra. Den lilla pitten skulle passa bäst i en gryta med kokande olja. Och jag skulle med glädje stå och röra om och trycka ner den fule jäveln under ytan.

Fy för fan säger jag.

En dag får du din återbäring … och det blir fan inte i himlen.

 

5 Responses to “det här har jag aldrig sagt eller skrivit någon gång”

  1. Dubbelörnen Says:

    Goaste vännen vad har hänt??!! Trodde idiotin var över o att han kunde se mer föräldramässigt på det hela…

    Men det verkar som somliga aldrig kan axla den kostym de så gärna vill bära!!!

    Varmaste kramen till er ikväll

  2. Ankan Says:

    Fy fan din stackare! Hoppas han inte sabbat mellan dig och flickorna… Stor kram

  3. Monica Says:

    å kära nån !
    Har han proppat i tjerna en massa skit !
    Men Christina du får också känne så ibland det är helt naturligt!
    *skrattar* kan inte låta bli att tänka på pitten som ligger i olja och bara blir mindre o mindre ajajajaja *rätt åt han*

  4. cruella Says:

    Kära du, jag antar att han har gjort/sagt något som sårat någon av flickorna? Gissar att du kommit dithän att du kan ta sådant som ”bara” handlar om dig – fast du är ju flickornas mor så… äh. Jag avvaktar tills jag vet vad det handlar om. Kramar om så länge.

  5. Annan Johanna Says:

    Detta var det mest underbara jag har råkat läsa på länge! Kunde inte ha kommit på en bättre hämd. Go for it!


Kommentera

