Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Verkligen inte juni 8, 2008

Filed under: Uncategorized — Christina @ 4:23 f m

Liket lever. Jag har inte lagt av. Inte heller drunknat i primitiv ilska.

Har gett upp varenda dejtingsajt (betygen på befintliga dejtingsajter imponerar inte – läs senast om parship här … sgn 33 år har dessutom, som jag, noterat att parship-loggan är leftover från gamla Konsum …). Spanar inte särskilt mycket heller.

Hetast i dejtingväg var väl att bli uppraggad av en taxichaufför som tyckte jag var det vackraste han sett. Han lockade med rikedomar och hus i Turkiet.

Nej tack, sa jag.

Så desperat är jag inte.

Har i och för sig hittat ett kap i mansväg. Singel och outgoing och snäll och okej snygg. Men ingenting för mig. No klick what so ever.

 

4 Responses to “Verkligen inte”

  1. Kaprifol Says:

    Skönt att se till dig igen! Kan du inte sol-och-våra taxichauffören? Lura av honom huset i Turkiet och starta ett pensionat för dejtingsajternas besvikna kunder. Jag är kanske inte så besviken, men lite lurad blev jag allt. Just nu försöker jag hantera det i en ny blogg, men fan vet om det hjälper? En vecka i Turkiet med ett gäng giftiga damer skulle pigga upp!

  2. Mammamumrik Says:

    Men man kan ju bli galen av sånt.
    När de passar som ett par handgjorda skor. Men inte väcker det minsta lilla pirr.

    Sånt borde vara i lag förbjudet!! Straffbart!

  3. Peter Midas Says:

    Håller med om detta med dejtingsajter. Visst finns det undantag men de flesta där verkar vara left-overs. Hm… what abou me then? Jag tror att man kan om man har rätt teknik och lust. Jag har varken det ena eller det andra, känner mig lite desillusionerad för tillfället efter en årslång saknad av en älskad kvinna som inte klarade av relationer överhuvudtaget…

  4. Greenchili Says:

    Jahapp. Ibland är det bara inte läge, man tröttnar. Se det såhär, du har jobbat länge på att titta och leta och bedöma. Inte tränar du väl timmar på gymmet utan att vila ibland?

    Andas in. Andas ut. Du lever ett aktivt liv och inte precis i utmarkerna; finns det en partner där ute som är rätt för dig så hittar ni varandra när det är dags. Det tror jag på.

    Många kramar från Chilin


Kommentera

