Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Investigate please juni 12, 2008

Filed under: Uncategorized — Christina @ 8:31 e m

För den som har information om huruvida den här mannen är singel eller inte, vänligen lämna en kommentar bums.

Antingen sitter jag kvar i min soffa eller också stalkar jag karln.

Han verkade trevlig när jag sa ”ursäkta men det var inte meningen att trampa på dina blanka skor”.

Och jag vet redan att han bor på söder och är i rätt ålder och har ögon man nästan drunknar lite i.

 

9 Responses to “Investigate please”

  1. Rosa Says:

    Läskunnig är jag iallafall:
    Familj: Sambo med Lena, hennes döttrar Elsa och Klara, mamma och pappa, fyra syskon.

    Annars stark gayvarning.

  2. ms40plus Says:

    Rosa: Intervju och bild från 2003 😉 Och nej, inte gay.

  3. Mandy Says:

    Åh, Micke…. jag kan definitivt också tänka mig honom!! Tv4 Sportens Ola är ju helle rinte alls fel… Mumma 🙂

  4. My Says:

    Sambo med Lena stod det ju…så tyvärr! Låt honom va 😉

  5. Raggoparden Says:

    Men hurru.. dregla på tv-kändisar? Börja dansa tango eller nåt i stället? 🙂

  6. Kaprifol Says:

    Det är inte utan att man börjar fundera på om du har dragit på storviltsjakt (det låter bättre än småpojksjakt så det skriver jag inte) till övre Norrland? 😉

  7. Gagge Says:

    Fan du verkar riktigt skön!!

    Bra sommar på dig!

    // gagge

  8. Mattias Says:

    Hej hej,
    Jag hör nästan dagligen folk som har problem med sina ex. Vad är det som gör att efter X antal år man levt och bott ihop helt plötsligt hatar varandra mest av allt på hela gjort och inte kan samarbeta längre?
    Har det att göra med att den ena inte ville skiljas och blir arg och ställer med flit till ett helvete för den andra? Och nästan alltid är det snack om pengar. Pengar som jag i hela mitt liv fått höra, att det inte är det viktigaste här i livet.
    När jag och mitt ex separerade så vart allt skit lugnt. Vi kan fortfarande umgås och så utan problem.

  9. ms40plus Says:

    Mandy: Vem är det? måste kolla …

    My: Men artikeln var ju för jättelängesen :/ ?

    Raggoparden: Mäh. Jag dreglar inte … bara lite. Och jag kan inte dansa.

    Kaprifol: Haha! Storviltsjakt! Haha! Och nix. Eller kanske. Men det blev söderut istället. Och inte ett skott …

    Gagge: Men tackar 😉 Detsamma!

    Mattias: *L* … näe … det har att göra med att kärlek och hat ligger så nära men ändå inte. Den man känner allra mest är också lättast att uttrycka sina känslor för. Och i en separation gäller det att snabbt ta avstånd från någon som rör till det i hjärtat. Och då är hat det snabbaste sättet 😉


Kommentera

