Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

men för ända in i hoppsan augusti 6, 2008

Filed under: Uncategorized — Christina @ 6:34 e m
Tags: , ,

Nu har jag raderat SNOPPBILDER i ett dygn! Jag har fått 322 mail som jag är alldeles för nyfiken för att inte läsa. Och allt blir väldigt enkelt när jag väl plöjt igenom skiten. Det finns tre kvar som KANSKE kan vara något. Möjligen.

Det är idioter på sajten. Som ställer frågor som jag aldrig fått och som jag vill krypa under bordet för att ens kunna läsa. Jag kommer att drömma mardrömmar inatt.

De jag tycker är vettiga får min hemliga mailadress där jag är helt anonym. Det var i alla fall vad jag trodde tills jag fick ett meddelande på min facebook från en av dessa trevliga killar. En sån skit (förlåt söta väninna) som googlar och undersöker och letar. Men det var uppenbarligen inte så svårt eftersom jag i min hemliga mailprofil inkluderat mitt riktiga, hela namn.

Idiot är jag också.

Dejt på måndag med en kille på 190, och 39 år.

 

4 Responses to “men för ända in i hoppsan”

  1. Mandy Says:

    Ja det gäller att tänka till när man reggar den där ”totalhemliga” adressen!! Själv tycker jag alltid det är lika udda med alla dessa män som har samma nick på sin seriösa profil på den seriösa sajten (där de söker sitt livs kärlek) som på snusksajten där de söker något HELT annat… 😉

  2. Raggoparden Says:

    Men hurru… du kanske inte skulle regga dej på en snusksajt om du inte vill ha snuskbilder? *retas*
    Jo, håller med. Vem vill detja ett organ??

  3. Lotta Says:

    Hörru tjejen! Det finns någon där för dig, det vet jag av erfarenhet. Ge inte upp! Trots alla konstiga bilder.
    Jag fick min tiopoängare… 😉
    Kram och nä jag har inte glömt dig, läser varje dag… 😀

  4. Frigjorda väninnan Says:

    Men gud jag visste väl att jag inte skulle släppt iväg dig utan att ha gett mer noggranna instruktioner.

    Ska man vara hemlig måste man vara det fullt ut, vad fick dig att ange ditt riktiga namn ??

    Herregud människa !

    Du får gå en kurs hos mig, den kan även innefatta googlekursen då….*S*


Kommentera

