Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

nix augusti 10, 2008

Filed under: Uncategorized — Christina @ 5:14 e m

Jag försvann spårlöst. Förhoppningsvis.

Sajten blev depressing till slut. Inte kul, mest slask. Och om jag kom igenom slasket så hade jag tappat lust och motivation.

Imorgon har jag en dejt på hotellbar i stan men eftersom jag tagit bort hela min profil och suddat ut mig själv så vet jag ju inte vem han är och var jag hittar honom. Jo, möjligen på hotellbaren imorgon kväll. Men då har jag annat för mig.

Förlåt.

 

2 Responses to “nix”

  1. monica Says:

    Määääähhh tänk om han är den rätta?????

  2. Tant Rasch Says:

    Håller med, dessa dejtingsajter är såååå… *gäspar stort*
    Männen nuförtiden är ingenting annat än tvångsmässiga nätdejtare. De kommer aldrig att nöja sig för kanske, kanske finns där en BÄTTRE.

    Nope, som jag ser det…internetdejting om jag verkligen vill träffa nån – går fetbort.


Kommentera

