Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

öka trafiken till din blogg med sex april 13, 2008

Filed under: inget särskilt — Christina @ 11:12 f m
Tags: , , , , ,

Så patetiska är vi. Att vi hugger på allt om det står sex i rubriken. Det blev påtagligt igår när jag skrev om både sex, hångel och kyssar.

Med min gedigna erfarenhet av detta rekommenderar jag därför att locka ivriga besökare till din blogg med ett eller flera sexinlägg.

Tagga sedan noga och sitt ner och vänta (det här inlägget taggas självklart med ordet sex).

Jag har fått besökare till min blogg som letat efter upplysning i följande ämnen och kategorier. En del av dessa som hamnade här tycker jag på riktigt lite synd om.

  • fridlysta blommor blåsippa
  • sex i piteå
  • ms40+
  • nakenbilder  
  • desperat
  • magrutan  
  • molto bene  
  • singelkväll operan
  • skrapning
  • mormorstoffel
  • happy pancake.com
  • veckoplanering
  • parlino kundtjänst nr
  • bene grazie  
  • sms utan avsändare
  • götblad  
  • ms40+
  • inte fräsch  
  • ”en kvinnas man”
  • förlåt men jag tycker om dig  
  • bra dejtingsida
  • blinddate nervös  
  • stekpanna
  • desperat+fakta  
  • vart hittar man snälla tjejer
 

12 Responses to “öka trafiken till din blogg med sex”

  1. Tebasile Says:

    mormorstoffel???? 😉

    måste testa!

  2. Tebasile Says:

    hmmm, med mormorstoffel hamnar jag inte på ngn sida alls, google hittar ingenting – och jag som ville veta vad det är! 😉

  3. Kaprifol Says:

    Så om man struntar i att tagga sin blogg slipper man besök?
    (Och kan lägga all sin fritid på att leta efter sina egna borttappade formuleringar istället för att besvara kommentarer…)
    Jag fick en massa info via en kommentar om hur man hittar statistik: http://trasselochljuvligheter.blogg.se/1190399368_fem_minuter_av_bermme.html

    Statistiken på blogg.se är rätt… spartansk.

  4. Linda Says:

    haha! Jag har också kollat lite vad folk har sökt på. Det är lite roligt faktiskt. 😉

  5. ms40plus Says:

    Tebasile: Om du googlar på mormorstoffel så hamnar du här 😉 Åtminstone när jag googlar på .se
    Bara för att jag skrev om en man som på en dejtingsajt kallade sig för just det …

    Kaprifol: Nejdå. Inte slipper du besök inte 😉

    Linda: Visst är det!

  6. Greenchili Says:

    Oj, jaha, är det därför ingen hittar till min blogg?

    Saker folk sökt på och funnit mig:

    sagt av barn
    chili min ventil
    vårstädning
    små barn som gillar choklad (min anm: alla?)
    universum i förskolan
    lära sig korttrick
    sluta snusa svullen mage
    vad anser människor om illegal handel?

    Sen är det mest engångsträffar, så att säga. Onekligen en del att lära mig om det där 😉

  7. ms40plus Says:

    Greenchili: Haha! ”chili min ventil” … vaaaad tänkte denna person hitta??

  8. Greenchili Says:

    Jag vet faktiskt inte. Det är flera separata sökningar på det, ingen aning om ifall det är samma person som sökt flera gånger eller ej.

    Ska se till att plantera lite snygga sökord varstans och rapportera vad som händer med besöksstatistiken. Fast det får bli en annan dag 😉

  9. singel77 Says:

    Haha, det är alltid kul att kolla vad besökarna är ute efter. Jag för besökare på sökordet ”sexgalning”, tur att man bloggar anonymt.

  10. ms40plus Says:

    singel77: …. ja … tur för dig liksom 😉

  11. Greenchili Says:

    Hm. Jag skrev ett engagerat inlägg som länkade till en artikel om våldtäkt. Nu har jag 200 unika besökare, jämfört med samma veckodag för en vecka sedan då jag hade 8 st. Sådana inlägg skriver jag oerhört sällan, så jag förväntar mig inte att det håller i sig. Det är ju inte heller ett särdeles upplyftande ämne.

  12. Frida Says:

    Ah, det är därför man ska tagga inläggen, det har jag aldrig förstått… smart 🙂 Då är det bara att sägga igång och skriva om sex med andra ord!

    Hur ser du hur besökare har hittat till din sida? Jag hade nån sån tjänst förut, men jag har glömt bort vad det var…


Lämna en kommentar